فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

مردن

تا حالا شده بچه ها به مرگ فکر کنید؟

من بعضی اوقات بهش فکر میکنم همین دوروز پیش بود ک بهش فکر کردم سردردای شدیدی داشتم پیش خودم فکر کردم ک اگر این سردردها ادامه داشته و تبدیل به خدایی نکرده مریضی بدی باشه چی ؟ادما بعضی اوقات ک وقتی از چیزی ناراحتن با عصبی میشن به خیلی چیزا فکر میکنند مخصوصا موقعی ک کسی دلشونو بشکنه خیلی اذیت و بی حواب میشن اما خدا حواسش به بنده هاش هست (به دل شکستشون ) بنظرم مرگ هم ی عالمی داره وقتی پیش خدا میریم و خدا اعمالمونو میگه و تو فکر میکنی که کی تو چ زمانی اینکارو انجام دادی .خدا بهت نشون میده ک چ زمانی دست به این کار زدی .حتی تمام اعضای بدن هم شهادت میدن ک تو چیکار کردی .پس خوب ک باهم خوب رفتار کنیم .همدیگرو اینقدر عذاب ندیم .تهمت نزنیم .دل نشکنیم .دل کسی رو له درد نیاریم این بدترین گناه .داشتم ب این عکر میکردم ک ر مریضی بدی بگیرم و عمرم ب دنیا نباشه چی پیش میاد برای خانوادم .نمیدونم چرا بعضی اوقات این بفکرم میاد ک بعداز مرگم چ کسانی ازم خوب میگن و چ کسانی بد آیا ب کسی بدی کردم؟آبا دلی شکستم ؟آیا تهمت زدم ب کسی نمیدونم اما اگر چنین کاری کرده باشم امیدوارم همه حلالم کنند و ببخشند .من دلم میخواو وقتی از این دنیا رفتم همه ازم راضی باشن از پدرمادرم گرفته تا بقیه .ای کاش خدا هم ازم راضی باشه و تمام گناهامو ببخش 


❤ممنونم ازت خدا ❤

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدحوائجی چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 00:09 http://havaeji.blogsky.com

سلام. بله شده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.