فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

به نام یباترین معشوق

    دوست دارم برای شما که عاشق ترین هستید چیزی بنویسم از عشق . از دوست داشتن ولی نمی دانم از کدامین عشق برای شما بگویم.

از عشقی که سال هاست قلبمرا با خود برده......

از عشقی که سال های کودکی ، نوجوانی ، جوانی را به خود مشغول داشته است.

آری قلبب عاشق زیبا ترین موسیقی است که برای معشوق می نوازد.آری موسیقی بهترین مرحم برای دل زخمی عاشق است.

موسیقی زیباترین کلام برای سخن گفتن برای دوست داشتن ولی حیف که من موسیقی نمی دانم.

نمی دانم چگونه چنگ دلم را بنوازم تا او از آن لذت ببرد.

نمی دانم چگونه چنگ دلم را با ساز دل او هم صدا کنم نمی دانم........

آری احساس دوست داشتن و حتی  عشق ورزیدن زیباترین موحبتی است که هر کس در وجود خویش دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.