فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

تولد عشقم

امروز جمعه ۲۶خرداد ۱۴۰۲

برای اینکه عشقمو سورپرایز کنم با یه کافی شاپ صحبت کردم و مشغول برنامه ریزی بودم برای امروز البته ک ۲۴خرداد تولدش بود چون سرکار می‌رفت نشد اون روز بگیریم دیگ گذاشتم برای روز جمعه  ساعت ۲بعدظهر بود که بهش پیام پچدادم که ساعت ۵ونیم کافی شاپ باش گفت برم آرایشگاه و خوشتیپ کنم بیام منم از اونجایی که میدونستم دیر میرسه گفتم نمیخواد همینطوری خوشتیپ هستی بلاخره راضیش کردم که امروز بیاد کافی شاپ کیک خریدم با یه شاخ گل قشنگ رفتم به سمت کافی شاپ و یکم ب خودم رسیدم و خوشگل کردم ب قوای نشستم تا حاجی بیاد بعداز تماس باهاش گفت ده دقیقه دیگ میرسه رسید و دست دادم باهاش روم نشد تو کافی شاپ ببوسمش دیگ با خوشحالی و آهنگ تولدت مبارک و دست کیک و آوردن و منم ک اینقدر ذوق داشتم مدام عکس گرفتم و قربون صدقه اش میرفتم امروز واقعا روز خاصی بود برام روزی که تو میتونی با تمام وجود و احساست یکی رو از ته دل دوست داشته باشی و اون آدم اینقدر غرق این دوست داشتنت بشه که تو رو با هیچ کسی عوض نکنه اینقدر خوشحال شده بود که فقط قربون صدقه من می‌رفت امروز یه روز فوق العاده بود