فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

دل شکسته

دلم شکسته 

آنقدر ک دیگه تکه تکه شده خودم دارم صدای قلب شکستمو میشنوم .

دیگ نمیتونم تکه های قلبمو بهم بچسبونم 

دیگ نمیتونم اون ادم قبل باشم ک همیشه لبخند ب لب داشت و شاد بود .

ای کاش بر میگشتم به دوران خوب و شاد نوجوانیم ک ب هیچ کسی دل نبسته بود و تنها دقدقش درس بو د و دکتر شدن .

چقد زود گذشت چقد اون روزا میخندیدم و شیطنت میکردم چقد اون دوران مثل برق و باد گذشت .چقد اون موقع ها دوست داشتم زود بزرگ بشم .الان ک بزرگ شدم و در آستانه سی سالگی هستم دلم بچگی میخواد احساس میکنم آنقدر ضعیف شدم و ناتوان ک دیگر هیچ جونی برام نمونده و عین خانم های چهل ساله شدم ک دیگر هیچ امیدی ب زندگی ندارند دوران نوجوانی مخصوصا دوران اول متوسطه چ دوران خوبی بود بدون گوشی و بدون هیچ وابستگی ب کسی فقط درس میخوندیم و ب کنکور فکر میکردیم و زنگ های تفریح شیطنت و بازی میکردیم چقد اون دورانو دوست دارم کاش برمیگشتم ب اون دوران چ حیف ک زود گذشت .ما چندتا دوست بودیم ک از اول دبیرستان باهم بودیم و تا الان هم با هم ارتباط داریم چقد دوستی های اونموقع با الان فرق میکرد چقد معرفت های اون موقع با الان تفاوت داشت .دوستای من پ6نفر بودن ک باهم رفاقت های خوبی داریم هنوزم ک هنوزه باهم ارتباط داریم بغی از یکی از دوستام ب اسم نیلا نیکزاد ک از وقتی ک پیش دانشگاهی رو گذروندیم و میخواستیم کنکور بدیم دیگ ندیدیمش خیلی دختر خوب و مهربونی بود دلش میخواست با اون کسی ک دوست داشت ازدواج کنه ک انگار نشد 




این داستان ادامه دارد ......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.