فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

آشنایی

امروز یکشنبه 12مرداد روز تولد مامانم بود خسته از سرکار اومدم بعدظهرش قراربود با خواهرم بریم کفش بخریم برای مامانم ساعت هول ساعت 5ونیم بعدظهر بود ک ب سمت بیرون رفتیم در راه داشتم ب خواهرم میگفتم ک یکی از دوستانم خواستگار معرفی کرده برام ک دوسال از من کوچکتر چهار شونه و بلند داشتیم صحبت میکردیم ک من تصمیم گرفتم ک یک روز یا چند روز ارتباط داشته باشیم بصورت واتساپ و تلفنی شمارمو به دوستم دادم که ب همکارش بده اونم داد و ساعت 21شب بود ک پیام داد داخل واتساپ اولش خیلی محترمانه بود درمورد همه چی صحبت میکردیم سوال پرسیدم جواب میداد دوسه روز همینطوری رفتیم جلو همینطور ک ادامه داشت رسیدیم به این ک عکس منو ب مادرش نشون داد از نظر مادرش من دختر و خوب و زن زندگی هستم اما اخلاق پسرش جوری بود ک نمیشد کنار اومد باهاش خیلی سخت گیر و بعضی وقت ها هم عصبانی میشد تا اینک 27مرداد تصمیم گرفتیم تموم کنیم این رابطه رو اون بعضی اخلاقای خوبی داشت اما بعضی اخلاقاتش  ادم فکر میکرد که مشکوک به همچی  فقط کافی بود من بلند میخندیدم میگفت نخند اینجوری بخندی میزنم تو دهنتو وووو من شاید ادم زبوندرازی باشم و لجباز اما ادم بی ادبی نیستمو نخواهم بود آدما باید یکی مثل خودشونو انتخاب کنند کسی که بتونند در کنارش به آرامش برسند نه اینک وسط زندگی افسرده و ناراحت باشه حرف گوش کن باشه آدم منطقی باشه اما این آدمی که من دیدم و شناختم اینجور آدمی نبود نمیشد کنارش به آرامش برسم 

ادم در کنار کسی باشه که دوسش داره براش احترام قائل نه اینکه بهش زور بگه واز طرف فقط بخواد بگه چشم این زندگی زندگی خوبی از آب در نمیاد در انتخابتون دقت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.