فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

فصل بهار

فصل بهار فصلی است که می توان در آن عاشق شد

مرا احساس کن

 مرا احساس کن!

مرا احساس کن که چگونه پردردم و تو آنرا نمی بینی؟

ای کاش حال مرا می دانستی! مرا باور کن من همانی بودم که بی قرارت کردم اما تو گفتی من که باشم!

ای کاش مرا می دیدی چگونه در باغچه سر به سوی آسمان صورت  تو را در ماه جستجو می کردم........

  می دانم باور نمی کنی اما باور کن، تو هر کجا که باشی من با تمام وجودم فریاد می زنم مرا احساس کن!

آیا تو می دانی  اوج نقطه بی قراری ام کجاست؟

نقطه ای که چشمانم ناز نگاهت را همراه توام غرورش خرید.

در شبستان تنهایی ام به تو می اندیشم ، به تو که زیبا ترین واژه و بهترین بهانه برای ماندنی.

                                            

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:17

درود .. زیبا و سرشار از احساس

ممنون و سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.